Instytut Pamięci Narodowej
Artykuły
303 (wideorecenzja)
Instytut Pamięci Narodowej, w bardzo dobrym stylu, z dopracowanymi projektami wchodzi na rynek gier planszowych. Gry takie jak Awans, czy Pamięć ‘39 to bardzo proste gry, oparte na karcianej wojnie, czy grze memo. 303 to już zupełnie inna gra. Mamy tutaj emocje, starcia powietrzne, dobrze odda...Awans: Zostań Marszałkiem Polski
Nie matura, lecz chęć szczera
Kolejka - recenzja
Za czym kolejka ta stoi?
303
My nie błagamy o wolność, lecz o nią walczymy
Pamięć '39
Chwała bohaterom
Ogonek
Kolejka się wydłuża
111
Ogłaszam alarm dla miasta Warszawy!
7. W obronie Lwowa
O bolszewikach i lotnikach
Niepodległa
Trudna droga do wolności
Noty
Kolejka
303
Awans: Zostań Marszałkiem Polski
Ogonek
Ogonek wprowadza do gry nowe kolejkowe emocje. Dzięki rozszerzeniu dla szóstego gracza będzie mogli zmierzyć się z rzeczywistością lat osiemdziesiątych w jeszcze większym gronie. Codzienne doniesienia Trybuny Ludu spowodują zaskakujące...
ZnajZnak
111
Zadaniem lotnictwa polskiego...
ZnajZnak - Pamięć
Gra nie tylko ćwiczy koncentrację, ale także utrwala w pamięci symbole bez których trudno zrozumieć najnowszą historię Polski. W załączonej broszurze można znaleźć komentarz historyczny do każdego symbolu.
W imieniu Polski Walczącej #02: Kampinos'44
Mimo doświadczenia bojowego - zwłaszcza partyz...
Wrzesień pułkownika Maczka
7. W obronie Lwowa
Wojenna odyseja Antka Srebrnego 1939–1944 #1: Obrona Grodna 1939 r.
Wojenna odyseja Antka Srebrnego 1939–1945 #7: Kierunek Wilhelmshaven 1945 r.
Miś Wojtek
Gra rozpoczyna się we wrześniu 1939 r., kiedy Polskę...
Niepodległa
Bitwa Warszawska
Orlęta. "Straceńcy". Lwów 1918
Wieści
Zostań bohaterem z dywizjonu 303
Materiał przygotował Łukasz 'Wookie' Woźniak. » więcej
Nie matura, lecz chęć szczera...
Chwała bohaterom
Zapraszamy do lektury i komentowania recenzji gry Pamięć '39. Artykuł przygotowała Grażyna 'Fionaxxx' Zarzycka. » więcej
303 wraca na rynek
Zostań autorem kart do Kolejki
Kolejka się wydłuża
Autorem tekstu jest Adam Waśkiewicz. » więcej
Dzień z planszówkami w Lublinie
Powstaje komiks o gen. Maczku
IPN zaprasza rysowników
IPN: Amnestia na telefony i tablety
W kolejkę po Kolejkę
111, nowe myśliwce IPNu
Okładka Wilczych tropów #3
Do druku trafił komiks Sławomira Zajączkowskiego oraz Krzysztofa Wyrzykowskiego pt. Wilcze tropy #3: Młot.
Zasady Reglamentacji
Na stronie Instytutu Pamięci Narodowej dostępna jest już instrukcja gry planszowej Reglamentacja: Gra na kartki, której autorem jest Karol Madaj. Publikację gry zaplanowano na III kwartał tego roku.
Wznowienia komiksów IPNu
Wydawnictwo Instytutu Pamięci Narodowej zapowiedziało w maju dodruk swoich od lat niedostępnych komiksów historycznych, takich jak: ''Łupaszka'' 1939, Wyzwolenie? 1945, Wilcze tropy #01: 'Zygmunt' Zygmunt Błażejewicz, Wilcze tropy #02: Orlik, Wilcze tropy #03: Młot czy Zamach na Kutscherę.
Przykładowe plansze komiksu W imieniu Polski Walczącej #02: Kampinos '44
Prezentujemy przykładowe plansze komiksu W imieniu Polski Walczącej #02: Kampinos '44, który właśnie ukazał się nakładem Instytutu Pamięci Narodowej.
» więcej7. W obronie Lwowa - nowa gra planszowa od IPN
Instytut Pamięci Narodowej zapowiedział wydanie kolejnej gry planszowej opowiadającej o polskich lotnikach. Po 303 i 111 przyszedł czas na 7. W obronie Lwowa, opowiadające o epizodzie wojny polsko - radzieckiej 1920 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie wydawcy.
Warsztaty komiksowe z Antkiem Srebrnym
Instytut Pamięci Narodowej organizuje warsztaty komiksowe dla uczniów klas 4-6 z Warszawy i Mazowsza. Zajęcia mają nawiązywać do Wojennej odysei Antka Srebrnego 1939–1944.
» więcejIPN otwiera Biuro Szyfrów
Na platformie Steam pojawiła się darmowa polska przygodówka – Gra Szyfrów, która powstała dzięki współpracy studia Chronospace i Instytutu Pamięci Narodowej.
» więcej